הודעות מ"לוח מודעות" של הקורס מגיעות לעיתים  לספאם או למחיצות שונות ב ג'ימייל - כיצד לפתור זאת?

-קודם כל יש לבדוק אם ההודעה הגיעה לתיקיית ה"ספאם" או "דואר זבל" שלכם (בכל תיבת דואר) -> למצוא את ההודעה שהגיע מהMoodle ולסמן שהיא לא תגיע יותר לספאם או דואר הזבל.

בג'ימייל הודעות מ"לוח מודעות" של הקורס במוודל (Moodle) מגיעות לעיתים לתיקיית "רשתות חברתיות" או "קידום מכירות" (Scial or Promotions)

העברה תמידית של הודעות אלו למחיצה הראשית של הדואר הנכנס (primary) בג'ימייל:

1) יש להיכנס לג'ימייל Gmail מדפדפן במחשב ( לא בטאבלט או סמארטפון) ולהגיע למחיצת "קידום מכירות" (או רשתות חברתיות) ושם אמור להיות האימייל מ"לוח המודעות" של אתר ה Moodle).
יש לאתר את ההודעה ולגרור אותה למחיצה "ראשי" (Primary).

2) יש ללחוץ על "כן" (yes)  בהודעה שמופיעה מייד בדבר התייחסות לכל ההודעות העתידיות מהפורום הזה והעברתן אוטומטית למחיצת ה"ראשי" של הג'ימייל.

צ

שימו לב- פעולות אלו יש לבצע בנפרד עבור כל הודעה של קורס מסויים.


שינוי אחרון: יום רביעי, 16 נובמבר 2016, 4:32 PM