פנייה לתמיכה נעשית אך ורק על ידי שליחת מייל לכתובת: מטלפון נייד או מחשב
help@shenkar.ac.il
יש לשלוח את המייל מתוך תיבת המייל השנקרית שלכם
או מהתיבה העיקרית שלכם איתה אתם רשומים בשנקר.
בכדי לייעל את הטיפול בפנייה, יש להקפיד לציין בכותרת המייל את נושא הפנייה באופן ברור.
יש לציין בתוכן המייל את הפרטים הבאים — אחרת לא נוכל לטפל בפנייה באופן אופטימלי:
פנייה לתמיכה נעשית אך ורק על ידי שליחת מייל לכתובת:
help@shenkar.ac.il
בחרו את שירות הדוא"ל שבו אתם משתמשים: בכדי לשלוח את הפניה
📧 פתיחת פנייה דרך Gmail מדפדפן במחשב -