כיצד לקבל תמיכה?

תמיכה וכניסה למערכת:

***שימו לב:לצפיה מיטבית יש  לעבוד עם דפדפנים כמו   Chrome ,  Firefox, Opera ו- Explorer גרסה 9 ומעלה בלבד ***

***  לעריכה יש לעבוד עם דפדפנים כמו   Chrome ,  Firefox, Opera  ואחרים או Explorer גרסה 10 ומעלה בלבד ***

כניסה למערכת לכלל המשתמשים

כניסה למערכת מתבצעת ע"י הקשת ת.ז ( ללא אפסים מובילים) וסיסמת המידענט (ללא אפסים מובילים , אם קיימים).

התמיכה במערכת שביט - Moodle מיועדת למרצים והסטודנטים בשנקר בלבד (לא להנדסאים) ניתנת באמצעות:

- קורסי הדרכה למרצים וסטודנטים: קורס הדרכה למרצים , קורס הדרכה לסטודנטים ואורחים

- פורום תמיכה: 
במערכת פורום תמיכה לסטודנטים ולמרצים למענה על שאלות יחודיות למערכת מוודל זו בשנקר.

- באמצעות דואר אלקטרוני: shavit@shenkar.ac.il 

לסגל שנקר (מרצים ומתרגלים): 

- לצורך הדרכה והיכרות המערכת נא לפנות בדוא"ל לתיאום פגישה על ידי מר מיקי אליאל (חדר - גלריה 4, טלפון 036110047) או פרופ' עמנואל גרינגרד (קומת הנדסת תוכנה, טלפון 272). באין מענה בכתובת shavit@shenkar.ac.il

- המרצים המבקשים להסב קורס קיים ו/או לפתוח קורס חדש יפנו באמצעות טופס הנמצא תחת הלשונית "תמיכת סטודנטים ומרצים" : למרצים: טופס לפתיחת קורסים חדשים\נוספים

יבוא חומרים משנה לשנה בהסבר הדוגמא הבאה

אודות המערכת - גרסת Moodle 2.7 החדשה

Last modified: Wednesday, 17 June 2015, 4:26 PM