כיצד לקבל תמיכה?
תמיכה וכניסה למערכת:
***שימו לב:לצפיה מיטבית יש לעבוד עם דפדפנים כמו Chrome , Firefox, Opera ו- Explorer גרסה 9 ומעלה בלבד ***
*** לעריכה יש לעבוד עם דפדפנים כמו Chrome , Firefox, Opera ואחרים או Explorer גרסה 10 ומעלה בלבד ***
כניסה למערכת לכלל המשתמשים:
כניסה למערכת מתבצעת ע"י הקשת ת.ז ( ללא אפסים מובילים) וסיסמת המידענט (ללא אפסים מובילים , אם קיימים).
התמיכה במערכת שביט - Moodle מיועדת למרצים והסטודנטים בשנקר בלבד (לא להנדסאים) ניתנת באמצעות:
- קורסי הדרכה למרצים וסטודנטים: קורס הדרכה למרצים , קורס הדרכה לסטודנטים ואורחים
- פורום תמיכה:
במערכת פורום תמיכה לסטודנטים ולמרצים למענה על שאלות יחודיות למערכת מוודל זו בשנקר.
- באמצעות דואר אלקטרוני: shavit@shenkar.ac.il
לסגל שנקר (מרצים ומתרגלים):
- לצורך הדרכה והיכרות המערכת נא לפנות בדוא"ל לתיאום פגישה על ידי מר מיקי אליאל (חדר - גלריה 4, טלפון 036110047) או פרופ' עמנואל גרינגרד (קומת הנדסת תוכנה, טלפון 272). באין מענה בכתובת shavit@shenkar.ac.il
- המרצים המבקשים להסב קורס קיים ו/או לפתוח קורס חדש יפנו באמצעות טופס הנמצא תחת הלשונית "תמיכת סטודנטים ומרצים" : למרצים: טופס לפתיחת קורסים חדשים\נוספים