קורס זה מתעמק בצומת של עיצוב משחקים וחדשנות חברתית. מטרת הקורס היא לצייד את הסטודנטים בכלים ומתודולוגיות ליצירת השפעה משמעותית בחברה. באמצעות שילוב של תיאוריה ותרגול מעשית, התלמידים חוקרים כיצד ניתן למנף משחקים ככלים רבי עוצמה להשתלבות בחברה ובתחומים שאינם משחקיים. המשחק הנוצר במהלך הקורס, מעבר להיותו מהנה, הופך להיות כלי לטיפוח אמפתיה, ליצירת קהילה ולהעשרה. נושאי הקורס כוללים חשיבה עיצובית, עיצוב ממוקד משתמש, כתיבת סיפורים ומכניקת משחק.
במסגרת הקורס אנו עובדים עם לקוח במטרה לחוות עבודה בתחומי הקריאטיב. הלקוח שלנו השנה בקורס הוא האגף לארכיאולוגיה במוזיאון ישראל בירושלים.
משחקים ומורשת תרבותית הוא נושא חקר מרכזי בלימודי משחקים בתקופתנו. במהלך הקורס נלמד כיצד להפיק מוצרים משחקיים בשילוב עם מחקר מעמיק ביחסים הנרקמים בין סביבה מוזיאלית, משחקים דיגיטליים ומורשת תרבותית. בסוף הקורס, סטודנטים יגלו הבנה עמוקה לדרכים בהם משחקים יכולים להיות זרזים לטרנספורמציה חברתית ויפתחו כישורים לעצב משחקים בעלי אימפקט חברתי.
שנת לימודים וסמסטר: תשפד_ב